Pruebas

hit counter

jueves, 7 de agosto de 2008

Remember per Collserola by Miquel......

Hola Companys!

Dissabte passat vam sortir per collserola, L´alberto i un servidor.

Jo volia repassar la lliçó del Joan de dissabte passat.
La primera Baixada, la mes chunga amb la corba final, no la vàrem fer, ja que a hores d´ara no ens refiem massa dels frens de les bicis.(no es que siguem uns cagats, nooooooooo!) Vam fer el segon tram, mes senzill fins el camí que uneix amb Can Coll. Desprès de fer-la petar a can Coll, Vam tirar cap el Pi den Xandri, on vàrem tenir dos problemes, primer en una intersecció, ens vam confondre, allà i havia un xaragall de collons, on vaig clavar roda de davant, i jo vaig sortir per sobre, afortunadament sense conseqüències. L´altreens vam confondre arribats a una casa antiga, on no recordàvem la direcció. Sort que preguntant s´arriva a tot arreu.
No vam saber trobar el senderillo que porta a Can Borrell, crec que a de sortir de davant del Pi, i tomba a l´esquerra per davant de Torre Negra, ja ho investigaré.

I De can Borrell cap a Cerdanyola, mes concretament a Casa Andalusa, Olé, Olé i mucho Olé la birra fresquita.
Joan, soc jardiner, d´informatica el just, ho sento, no ser com introduir aquesta explicació al blog, on si arribo, es a fer comentaris sobre els temes, per exemple en vaig fer un sobre Pedals.
Dissabte en principi, cap problema per quedar, tot hi així, ho anem concretant durant la setmana

Salutacions

1 comentario:

David T. dijo...

A veure si la pròxima vegada que quedem som capaços de trobar el senderillo del Pi d'en Xandri........
No patiu , ja que al final tot s’acaba baixant.....o a sobre de la bici o amb l’esquena rodolant....... jejejejejejeje Que jo d’això en se un rato..........