Pruebas

hit counter

domingo, 2 de noviembre de 2008

Algunos freeses por el Montseny...
Miky escribe, Marmota publica...

Dissabte vam quedar a les 8 Patxi, Albert i jo a Barberà per enfilar carretera cap a Arbucies desde on començaríem la ruta pel Montseny.

A nivell personal, el pitjor moment del dia va ser llavors, adjunto foto, treure la stumpjumper, de la furgona per posar-la a la vaca de Patxi, per poder anar el tres en un cotxe. Tots els pops i ancoratges no van ser suficients per deixar de patir per l´integritat de la meva preciositat, nineta dels meus ulls. Heu de tenir en comte que era el primer dia que la treia de la protecció que li ofereixen les parets del furgó. Prova superada!!!

Alberto, no riguis, ja m´agradara veure´t a tu, quan tinguis la Santa Fe.

Centrem-nos en la ruta. Arribats a Arbúcies, bonica població de La Selva, bocata de rigor, posada a punt de les maquines, i a pedalar, que això hem vingut! Agafem la pista del Vilar, sortint de 300 metres d´alçada fins a Santa Fe, a 1300, en 16 Km i en una hora ¾ quarts. A mi hem recorda la pujada al Triador, certament un xic menys dura. Es passa per la masia del Vilar, antigament hi havia una cadena, que feia les funcions de peatge, m´explico, els cotxes havien de pagar per passar pel camí. La pela es la pela, afortunadament les bicis no ens feien pagar. Dissabte no vaig veure la cadena.

Arribats a Santa Fe, desprès de veure les Secuoies mes altes del país, vam gaudir del segon bocata. Bonisim de truita de carbassó.mmmmmmmmmm. Desde allà vàrem agafar la carretera direcció Viladrau, i a l´alçada del coll de Sant Marçal , agafarem la pista dels Buixaus, on et retorna desprès d´una llarga baixada fins al punt de partida de la ruta. La baixada es d´aquelles per disfrutar-la plenament amb una doble.

Resum: 38 km per pistes en bon estat i uns dos km per carretera desnivell aprox. 1100.

Conclusió: Passejada molt agradable pel Montseny en l´epoca del any, per mi, més espectacular, que s´hauria de reivindicar com una clàssica a fer cada any.

p.d. Si hay mas fotos las podeis poner eh...!!